dissabte, 24 d’octubre del 2009

opinió - l'estrés de l'estudiant

REFLEXIONS DE MITJANIT SOBRE

L'ESTRÉS DE L'ESTUDIANT



El principal problema que tenim els estudiants és l'estrés per la gran quantitat de deures que ens posen els professors.

Normalment, ens ronda pel cap que tal dia hem d'entregar un treball de societat. O era de comunicació? I que em de llegir 5 llibres, però no sé del tot segur quin hauria de començar a llegir primer, perquè, depenent de quan hagi d'entregar el seu corresponent treball començaré per un o per l'altre. Em ronda pel cap que per demà a seminari haig de portar alguna cosa i no recordo quina era... hauria de trucar a algun company de classe perquè m'ho aclarés, però com que tampoc fa tant que ens coneixem encara no tinc cap mòbil. A més a més de tot això, haig d'actualitzar el meu bloc setmanalment amb una entrada de gestió i una altre de comunicació... buff! m'estic atabalant, haig de fer moltes coses, no tinc prou temps i no sé per on començar... el "com parlar bé en públic"!!, l'haig de llegir per la setmana que ve i encara no l'he començat! I a sobre haig de fer-ne el resum amb les idees claus. Aquella nit no podré dormir. Això és un malson...QUIN ESTRÉSSSSS!!!!!

...

A qui no li han passat pel cap aquests pensaments en el que portem de curs?
Segurament se'n salvarà la persona ben organitzada. Efectivament, aquesta és la clau per evitar l'estrés: l'organització. Perquè quan organitzem, estem controlant la situació. I el control de la situació ens dona seguretat. I la seguretat, que és el segon esglaó de la piràmide de Maslow, ens aporta un trosset de la preciada felicitat.

Conclusió: Elimina l'estrés organitzant-te. Organitza't i sigues feliç.

(què fàcil és dir-ho i què difícil és fer-ho)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada